Pored bitke sa Mininim sporim napretkom,
pokusavali smo da se izborimo i sa troškovima neminovnim za sve korisnike KI.
Znate i sami da nije nimalo lako… Opremu, rezervene delove i sredstva za
“negu” procesora smo dobavljali iz Novog Sada, iz Cochlear-ovog predstavništva.
Ono što mi je tu uvek smetalo je netransparentnost, tj. što nisam imala nikakav
uvid u cene, niti sam mogla da planiram trošak, a trošak je bio ogrooooman (u mom svetu, ako informacija nije na
internetu, kao da ne postoji). Ne znam kome je od nas prvo palo na
pamet da pokušamo da potrebnu opremu kupimo negde van Srbije. Suprug ima sestru
koja živi u Londonu, pa je ona kontaktirala Cochlear Europe (sedište je u
Sariju, nadomak Londona) i napisala im šta joj je potrebno, tj. šta bi želela
da kupi za Nucleus CP810 procesor. Osim što su joj poslali kontakt njhovog
sektora prodaje, posali su joj i kompletan cenovnik za CP810 za tu godinu.
Posle oduševljenja što smo konačno naišli na normalan i otvoren način
poslovanja, usledio je šok kada smo videli da je razlika u cenama od 40% pa
naviše. Pogađate, kod nas je sve skuplje.
Međutim,
Cochlear-ova poslovna politika je da se lokalnim distributerima ne uzima posao,
pa su nam taj put izašli u susret i dozvolili da kupimo potrebne delove kod
njih, a za ubuduće nas uputili na srpsko predstavništvo. Usput su nam rekli da
bi cene za Evropu trebalo da budu ujednačene i da možemo da pišemo centru za
korisnike i da se žalimo ukoliko se kod nas to pravilo ne poštuje. Žalili se
jesmo, ali (nažalost) to nije pomoglo.
Pa ipak, rešenje
postoji! Nedavno sam na internetu našla britansku firmu koja se bavi
preprodajom “opreme za gluve i nagluve” . Tu možete
naći dodatke i rezervne delove za slušne aparate, FM sisteme, Cochlear, Baha i
Advanced Bionics implante. Cene su malo veće nego u npr. Cochlear
Europe, ali za nekih 40-50% manje nego kod našeg lokalnog predstavnika. Sve se može kupiti online, plaćanje je karticom (Maestro, Master
Card, Visa, American Express) ili putem Pay Pal naloga.
OVO JE LINK KA NJIHOVOM SAJTU.
Jedina mana je što ne dostavljaju u Srbiju,
ali zato vrše dostavu u sve zemlje Evropske Unije (osim Hrvatske), pa ako imate
nekoga u inostranstvu možete platiti svojom karticom, a naručiti dostavu na
njihovu adresu.
Ja sam bila malo skeptična u početku, pa
sam im pisala mail, a oni su mi vrlo predusretljivo dali sve informacije,
prosledili br.ugovora sa Cochlear-om, uputili na kontakt u Cochlear-u koji će da
potvrdi da su oni ovlašteni preprodavac i da Cochlear-ova garancija na
proizvode važi kada se kupe preko Connevans Ltd.
Širite dalje ovu informaciju, nadam se da će mnogima
biti korisna.
Нема коментара:
Постави коментар