субота, 1. новембар 2014.

Mala digresija

Ni sama ne znam kako dalje da pišem…
Pre svega, htela bih toliko toga da kažem, ali u trenutku kada su se mnoge stvari dešavale nisam znala sve što znam sad pa se trudim to nekako da spojim. Nije mi namera da bilo koga omalovažim niti da roditeljima koji su izabrali drugačiji put sugerišem da greše. Svi mi radimo ono što smatramo najboljim za svoju decu. Svaki put kada čujem/vidim napredak nekog deteta koje ima KI srce mi je puno i obradujem se podjednako kao da se radi o mom detetu. Pa ipak, mislim da su čak i oni roditelji čija su deca napredovala divno i sad uveliko govore kao svoji čujući vršnjaci, “zakinuti” za mnogo toga u procesu rehabilitacije i audiološkog menadžmenta. O nabavci rezervnih delova i potrepština za održavanje aparata da ne govorim… (a hoću, ali malo kasnije)
Takođe, mnoge stvari sam izostavila, jer ne znam kako bih to napisala. Kako sam se borila sa svima da uradim ono što smatram da je ispravno, kako sam se odupirala raznoraznim instant “rešenjima” iz narodne medicine, sujevernim zabludama, kako sam se borila sa nerazumevanjem i nedostatkom podrške od ljudi koje sam smatrala bliskima… To znaju neki meni važni ljudi. Sigurna sam da su svi koji se nađu u nekoj teškoj situaciji izloženi sličnim stvarima od svoje okoline. Zato neću o tome potanko pisati. Svi vi koji ovo čitate ste imali svoje takve trenutke. I najbolje znate kako ste s njima izašli na kraj.
Znam da su svi ti ljudi imali dobre namere i da niko nije želeo da me povredi. I sami su bili povređeni i suočeni s nečim što ne mogu da razumeju i da prihvate. Nisam im uzela za zlo. Ali neću nikad moći da zaboravim.

Нема коментара:

Постави коментар